onsdag den 21. maj 2008

Bibstream og mp3

Så lykkedes det også at finde tid til at få kigget på Bibstream. Det ser umiddelbart lidt svært at finde noget der ikke er jysk... Nå, jeg fandt da en lille film, som jeg vil sende til min far, der er opvokset på Amager. Se filmen her:



I øvrigt er jeg derhjemme kommet godt i gang med mp3eren. Det er rigtig spændende for hele familien, da det er den første mp3er indefor husets fire vægge. Aksel og Erik vil høre om jeg har lagt Natasha ind - det ville de gøre. Og Troels har tilbudt mig at lægge Leonard Cohen ind. Hmmm!
Nej, det er indtil videre blevet til et par Selvsving-potcasts fra DR og Isam B - Institution. Jeg har endnu ikke nået at lægge kalendermodulet ind - men det vil jeg helt bestemt gøre.

2 kommentarer:

Lotte Munk sagde ...

Kalendermodul??

Lotte

Buurpigen sagde ...

Ok, har stadig ikke fundet tid til at afprøve det.