mandag den 25. august 2008

Tilbage igen

Så er det efterhånden tid til at komme videre med de 23 ting. E-boks var hurtigt tilmeldt, nu glæder jeg mig bare til, at Guldborgsundbibliotekerne en gang i fremtiden også indfører elektronisk timeregistreringssystem, så vi bliver fri for at fedte rundt med månedssedlerne...

E-kalenderen er rigtig smart når man i sin arbejdsdag har eksterne samarbejdspartnere. Ser jeg realiteterne i øjnene, får jeg nok ikke brug for den. Men måske kunne næste temadag for kontorassistenterne i CB-området indkaldes via ekalenderen?? Det vil være lidt spændende at se hvor mange der ville svare...

Både Google-docs og Facebook har jeg benyttet gennem længere tid. Google-docs er utrolig smart når man arbejder fra flere forskellige PCer. Her kan man blot oploade og nedtage dokumenterne når man har brug for dem. Desuden er det dejligt, at man også kan invitere andre fx samarbejdspartnere til at læse/redigere i dokumenterne.

Nå, nu er det frokosttid. Jeg vender tilbage vedr. Facebook og de øvrige 23 ting en anden dag.

Ingen kommentarer: