onsdag den 23. april 2008

Chat

Endelig har jeg fået tid til at se på chatprogrammerne. Susan og jeg har haft lidt problemer med at få chattet med hinanden. Det er nemlig lidt omstændigt på både Googletalk og Messenger, når vi kun er på de webbaserede udgaver. Først må man sende en mail til kollegaens guldborgsundmail, som herefter sender et link til at åbne webchatten. Her skal man igen logge ind - det er bare for omstændigt!
For mange af mine venner er Messenger obligatorisk på deres jobs - fx hos Vesta eller TeleAtlas. For disse firmaer er mange arbejdsgange afhængige af hurtig tilbagemelding fra deres kollegaer i andre lande - derfor er Messenger smart.
Da jeg privat bruger Messenger - og MSN - må jeg sige, at jeg foretrækker dette program, da jeg her kender de fleste funktioner.

Ingen kommentarer: